۱۳۸۸ تیر ۱۰, چهارشنبه

بارالها، توبه کردم من از ایشان نیستم!

غلامعلی حداد عادل، که دخترش همسر مجتبی خامنه این فرزند همه کاره رهبری است، مدعی شد که تلویزیون بی بی سی فارسی بوسیله بهائیان اداره می شود. این نور چشمی رهبر در اظهارات غضب‌آلود خود گردانندگان بی بی سی فارسی را از اقلیت دینی بهائی می داند و به مردم توصیه می کند به برنامه های آن توجه نکنند. انگار که بهایی بودن ضد ارزش است. یکی نیست بگوید، آقای حدادِ «ناعادل» بهایی بودن ضد ارزش است یا دروغ، دزدی، قتل، ریا، خیانت و ... که شما در این مدت روا داشتید؟

یاد شعری از زنده‌یاد نادر نادر پور افتادم

طلاق
من مسلمان بوده‌ام، از دین گریزان نیستم
مذهب ار کین است و نفرت، من مسلمان نیستم
ریسمان را پاره کردم، رقعه را آتش زدم
من طلاقش داده‌ام اکنون پشیمان نیستم
من ترا دارم خدایا جز تو را مذهب مباد!
شکر در پیرانه سر بی نور ایمان نیستم
گر مسلمانی چنین و گر مسلمانی همین!
بارالها! توبه کردم من از ایشان نیستم

0 نظرات:

ارسال یک نظر