۱۳۸۸ شهریور ۲۸, شنبه

هدیۀ احمدی نژاد به اسرائیل در روز قدس

عکس: سربازان زن اسرائیلی با لباسهای منقش
به عکس احمدی‌نژاد ونوشته I Love Mahmoud


با وجود هشدارهای «پدرش» و طرفدارانش باز هم نتوانست جلوی زبان سیاهش را بگیرد! باز هم گند زد، و زمانی بدتر از این هم برای گند زدنش نمی‌توانست پیدا کند. در روز قدس چنان هدیه‌ای به اسرائیل داد که با میلیونها دلار هزینه هم نمی‌توانستند آنرا به دست آورند. احمدی‌نژاد چنان دل صهیونیستها را شاد کرد که الان در پوست خودشان هم نمی‌گنجند. به دو دلیل؛

اول: به زودی احمدی‌نژاد برای شرکت در مجمع عمومی سازمان ملل به آمریکا سفر خواهد کرد. و به شما قول می‌دهم عدۀ زیادی حین سخنرانی او آنجا را ترک خواهند کرد. اگر هم تا الان نگران بهانه‌ای برای این کار بودند، احمدی نژاد به ایشان هدیه کرد.

دوم: اسرائیل در به در به دنبال حمایت‌های بین‌المللی، خصوصا از طرف اروپاست. فکر می‌کنید چقدر باید خرج لابی‌گری و تبلیغات کند تا این همه حمایت را یک شبه به دست بیاورد؟ گزیده جملات زیر را بخوانید تا دلیل این ادعا را بیابید.

---------------------------------------

رئیس جمهوری ایران بار دیگر نسل کشی یهودیان در دوران جنگ جهانی دوم را "افسانه ای" آمیخته به "دروغ" و نوعی "عملیات روانی" خواند که برای زمینه سازی تأسیس کشور اسرائیل مطرح شده است.

و اما واکنشها:

باراک اوباما رئیس جمهور آمریکا در قاهره: "انکار هولوکاست بی پایه، جاهلانه و نفرت انگیز" است.

وزارت خارجه فرانسه: صحبت های محمود احمدی نژاد "غیرقابل پذیرش و شوکه آور" است.

دیوید میلیبند وزیر امور خارجه بریتانیا: این سخنان "نفرت انگیز و حاکی از بی اطلاعی است ... این نوع پرخاش در شأن رهبران ایران نیست"

فرانک والتر اشتاین‌مایر، وزیر امورخارجه آلمان: احمدی‌نژاد «با بیان مهملات و اراجیف غیرقابل تحمل ننگ کشور خود است.»

---------------------------------------

چرا باید چنین موجود ننگ آفرینی را به زور و تقلب نمایندۀ ملتی پر افتخار کنند. در کدام برهه از تاریخ معاصر ما گفته‌های یک مسئول بلندپایه ایران را «جاهلانه، نفرت‌انگیز، غیرقابل پذیرش، شوکه آور، حاکی از بی‌اطلاعی، مهملات و اراجیف» خوانده‌اند؟

منابع: بی بی سی، دویچه وله

0 نظرات:

ارسال یک نظر